Paski postępu
Opis prac
W miesiącu sierpniu 2025 r. planowano wykonać :
Roboty drogowe:
- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – Przebudowa DK78 na połączeniu istniejącej jezdni DK78 z jej nowym przebiegiem po stronie zachodniej m. Pradła – ETAP 2 – projekt nr DK78/06,
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz warstw konstrukcyjnych istniejącej drogi DK78 – docelowo wojewódzka 0+000 – 0+220 strona prawa oraz 1+140-1+269 strona prawa,
- roboty ziemne, WUP, warstwa mrozoochronna, podbudowy z kruszywa docelowo wojewódzka 0+000 – 0+220 strona prawa oraz 1+140-1+269 strona prawa,
- kontynuacja wykopu docelowej wojewódzkiej w km 0+320 – 0+600,
- formowanie nasypu na TG w km 140+070 – 140+160, 140+220 – 140+370, 140+800 – 149+900,
- roboty ziemne, WUP w lokalizacji droga gminna DG674004S,
- WUP w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+320 – 0+600,
- warstwa mrozoochronna w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+330 – 0+500,
- podbudowa pomocnicza w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+320 – 0+600,
- podbudowa zasadnicza w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+320 – 0+600,
- podbudowa bitumiczna w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+000 – 0+320, 0+650 – 1+269 + rondo,
- warstwa wiążąca w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+000 – 0+320, 0+650 – 1+269 + rondo,
- rozbiórka budynku gospodarczego w km 141+000,
- kontynuacja materaca drenażowego w km 140+900-141+040,
- nasyp konsolidacyjne w km 140+916 – 141+016,
- podbudowa z kruszywa w lokalizacji DD9 km 0+000 – 0+210,
- roboty ziemne, WUP, podbudowa z kruszywa w lokalizacji DD11,
- odcinek próbny SMA na łącznicy północnej (docelowo wojewódzka) od km 0+000 – 0+200,
- rozpoczęcie robót budowy drogi gminnej bez odcinka objętego wysypiskiem śmieci, rozpoczęcie robót ziemnych, wzmocnienia podłoża oraz warstw konstrukcyjnych,
Roboty mostowe:
WD 1.18:
- zbrojenie, deskowanie skrzydła przyczółka w osi B (prawe),
- wykonanie ciosów podłożyskowych na podporze w osi A i B,
- montaż łożysk na podporze A i B,
- wykonanie izolacji przyczółków i skrzydeł w osi A i B,
- wykonanie zasypki inżynierskiej przyczółków do wysokości drenażu,
MD1.19:
- wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentów w osi A i B,
- wykonanie zasypki z gruntu rodzimego fundamentów w osi A i B,
- zbrojenie, deskowanie przyczółków w osi A i C,
- zbrojenie, deskowanie i betonowanie podpory w osi B,
PZDG 1.19A:
- betonowanie 2 segmentów (1 i 3) fundamentu podpory w osi A,
- zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentów podpory w osi B,
- zbrojenie, deskowanie i betonowanie ścian podpory w osi A,
- wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentów podpory w osi A i B,
- wykonanie zasypki z gruntu rodzimego fundamentów podpory w osi A i B.
Roboty branżowe:
Przebudowa wodociągów
- Prace zakończono.
Budowa kanalizacji deszczowej oraz urządzeń odwaniających
- montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW8.3A – SEP_8 w km 141+030,
- rozpoczęcie wykopów pod zbiornik ZB1 oraz rozpoczęcie montażu warstw konstrukcyjnych zbiornika,
- regulacja wpustów ulicznych na tarczy ronda.
Branża elektro-energetyczna
- budowa linii kablowej oświetleniowa od stan II/3 do stan II/12 w lokalizacji docelowo wojewódzka od 0+560 do 0+800, montaż fundamentów słupów oświetleniowych.
Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego
- kontynuacja wykonywania kanału technologicznego, w tym wykonanie kanału technologicznego KT/35-KT/36 w km 140+840 -140+960,
- wykonanie kanalizacji dla przebudowy kolizji DG-NET w km 140+950.
W miesiącu sierpniu 2025 r. wykonano:
Roboty drogowe:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz warstw konstrukcyjnych istniejącej drogi DK78, wykop, profilowanie, w lokalizacji droga docelowo wojewódzka km 0+000 – 0+200 strona prawa oraz 1+180 – 1+269 strona prawa,
- rozbiórki nawierzchni istniejącej drogi krajowej DK78 km 141+380-141+500,
- rozbiórka budynku gospodarczego w km 141+000,
- materac drenażowy w km 140+880 – 141+030.
- wymiana gruntu w lokalizacji DD9 w km 0+335 – 0+380,
- wykop – docelowo Wojewódzka km 0+320 do 0+650 oraz TG km 139+600 – 141+000,
- wykop rowów droga docelowo wojewódzka 0+000 – 1+268, rondo 139+520 – 139+620,
- nasyp km 140+080-140+160, 140+220 -140+380, 140+800 – 140+900,
- montaż wkładek zbrojących nasyp w km 140+080 -140+160, 140+220-140+380
- WUP w lokalizacji droga docelowo wojewódzka w 0+000 – 0+200 strona prawa, km 0+320 – 0+660 oraz 1+180 – 1+269 strona prawa,
- podbudowa z kruszywa DD9 w km 0+000 – 0+210,
- warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego km 0+685 – 0+785, tarcza ronda, 0+900 – 1+269
- nawierzchnie betonowa C35/45 na pierścieniu ronda oraz przejeździe dla pojazdów ponadgabarytowych,
- podbudowa bitumiczna w lokalizacji droga docelowo wojewódzka km 0+000 – 0+265, 0+685-0+785, rondo R1, wyjazdy z ronda, 0+900-1+268
- warstwa wiążąca w km 0+000 – 0+250 strona prawa, 0+685-0+785, rondo R1, wyjazdy z ronda, 1+180 – 1+268
- warstwa ścieralna w km 0+000 – 0+200 – odcinek próbny.
Roboty mostowe:
WD1.18
- betonowanie skrzydła przyczółka w osi A (lewe),
- zbrojenie, deskowanie, betonowanie skrzydeł przyczółka w osi B (lewe i prawe),
- zbrojenie, deskowanie, betonowanie ciosów podłożyskowych podpory A i B,
- wykonanie izolacji bitumicznej na zimno przyczółków w osi A i B (strona zasypowa),
- montaż łożysk – podpora w osi A i B,
- wykonanie zasypki inżynierskiej za przyczółkiem w osi A – 2 warstwy.
MD1.19
- zbrojenie, deskowanie, betonowanie fundamentu przyczółka w osi B,
- izolacja fundamentów i zasypka podpory A, B i C,
- zbrojenie podpory w osi A,
- zbrojenie i deskowanie podpory w osi C.
PZDG1.19A
- zbrojenie i betonowanie fundamentów podpory w osi A i B,
- zbrojenie, deskowanie, ułożenie mieszanki betonowej ścian podpory w osi A – 2 ściany (seg. 6 i 8),
- zbrojenie, deskowanie, ułożenie mieszanki betonowej ścian podpory w osi B – 6 ścian (seg. 2,4,5,6,7,8)
- wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentów podpory w osi A i B,
- wykonanie zasypki fundamentów podpory w osi A i B.
Przebudowa wodociągów
brak
Budowa kanalizacji deszczowej oraz elementów odwodnienia,
- zakończono zasypki przepustu pod koroną drogi nr P01DD12 w km 0+005 w lokalizacji DD12,
- kamerowanie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej w zakresie ronda R1,
- rozpoczęto wykopy pod zbiornik ZB1.
Roboty branży elektro-energetycznej:
- budowa linii kablowej oświetleniowej od stan. II/3 do stan. II/7 w lokalizacji droga docelowo wojewódzka km od 0+560 do 0+800, montaż fundamentów słupów oświetleniowych wokół tarczy ronda.
Roboty branży teletechnicznej:
- budowa kanału technologicznego na odcinku od studni KT/36 do projektowanej nowej studni SKR-2,
- zabudowa studni SKR-1 dla potrzeb przebudowy kolizji DG-Net w km 140+930.
Plan rzeczowo – finansowy na kolejny miesiąc
Roboty drogowe:
- rozbiórki nawierzchni istniejącej drogi krajowej DK78 w km 141+500-141+600,
- materac bazowy w km 140+680 – 140+780,
- materac drenażowy w lokalizacji DD9 w km 0+400 – 0+448,
- wykop TG km 139+600 – 141+000 oraz 139+240-139+500, 141+380-141+600, droga gminna DG 674004S,
- wykopy rowów droga wojewódzka 0+000 – 1+268, na wysokości ronda w km 139+520 – 139+620,
- zasypki pobocza droga wojewódzka 0+000 – 1+268, na wysokości ronda w km 139+520 – 139+620,
- wykop zbiornika ZB1 – kontynuacja,
- nasyp km 140+080-140+160, 140+220-140+380, 140+800 – 140+900, 141+900 – 141+050, 140+680-140+780,
- nasyp przeciążeniowy (w konstrukcji nasypu docelowego) w km 140+900 – 141+040, DD9 0+400 – 0+448,
- montaż wkładek zbrojących nasyp w km 140+800 – 140+050,
- WUP w km 139+700 – 140+000, 141+380-141+600,
- warstwa mrozoochronna w km 0+320 – 0+660, 0+000 – 0+200 strona prawa, 1+140 – 1+269 strona prawa, 141+380-141+600,
- warstwa podbudowy pomocniczej z kruszywa w km 0+320 – 0+660, 0+000 – 0+200 strona prawa, 1+140 – 1+269 strona prawa, 141+380-141+600,
- warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego km 0+320 – 0+660, 0+000 – 0+200 strona prawa, 1+140 – 1+269 strona prawa, 141+380-141+600,
- podbudowa bitumiczna w km 0+320 – 0+660, 0+000 – 0+200 strona prawa, 1+140 – 1+269 strona prawa,
- warstwa wiążąca w km 0+320 – 0+660, 0+785 – 0+825, 0+000 – 0+200 strona prawa, 0+900– 1+269,
- warstwa ścieralna SMA na odcinku docelowo droga wojewódzka w km 0+000 – 1+268 wraz z tarczą ronda w km 139+520 – 139+620.
Roboty mostowe:
WD 1.18:
- zbrojenie, deskowanie, betonowanie poprzecznic przyczółka w osi A i B etap I,
- wykonanie drenaży za przyczółkami podpory w osi A i B,
- wykonanie izolacji bitumicznej na zimno od strony zasypowej przyczółków – cd.,
- wykonanie zasypki inżynierskiej przyczółków w osi A i B.
MD1.19:
- Zbrojenie, deskowanie przyczółków w osi A i C,
- Zbrojenie, deskowanie i betonowanie podpory w osi B.
PZDG 1.19A:
- Zbrojenie, deskowanie, ułożenie mieszanki betonowej ścian podpory w osi A – 6 ścian (seg. 1,2,3,4,5,7),
- Zbrojenie, deskowanie, ułożenie mieszanki betonowej ścian podpory w osi B – 2 ściany (seg. 1,3),
- Dostawa konstrukcji stalowej konstrukcji powłokowej VIACON,
- Montaż kotew pod stalową konstrukcję powłokową VIACON.
Roboty branżowe:
Przebudowa wodociągów
- brak
Budowa kanalizacji deszczowej oraz urządzeń odwaniających
- rozpoczęcie kanalizacji deszczowej na odcinkach DW8.3A – SEP_8 w km 141+030, W3- 3D1- 3D4 w km 140+020 – 140+140,
- montaż studni D1 oraz D2 w lokalizacji DD9 w km 0+190,
- montaż wylotów kanalizacji deszczowej oraz montaż i regulacja wpustów ulicznych na tarczy ronda,
- zakończenie wykopów pod zbiornik ZB1 oraz rozpoczęcie montażu warstw konstrukcyjnych zbiornika.
Branża elektro-energetyczna
- budowa linii kablowej oświetleniowa od stan II/7 do stan II/12 w lokalizacji docelowo wojewódzka od km 0+560 do 0+800, montaż fundamentów słupów oświetleniowych,
- budowa linii kablowej oświetleniowa od stan I/1 do stan I/9 w lokalizacji docelowo wojewódzka od km 1+140 do 1+900.
Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego
- kontynuacja wykonywania kanału technologicznego.