Przejdź do treści

Paski postępu

Zaawansowanie czasowe – 29,40 %
Zaawansowanie rzeczowe (roboty budowlane) – 20,00 %
Zaawansowanie finansowe – 24,26 %

Opis prac

W miesiącu sierpniu 2025 r. planowano wykonać :

Roboty drogowe:

  • wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – Przebudowa DK78 na połączeniu istniejącej jezdni DK78 z jej nowym przebiegiem po stronie zachodniej m. Pradła – ETAP 2 – projekt nr DK78/06,
  • rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz warstw konstrukcyjnych istniejącej drogi DK78 – docelowo wojewódzka 0+000 – 0+220 strona prawa oraz 1+140-1+269 strona prawa,
  • roboty ziemne, WUP, warstwa mrozoochronna, podbudowy z kruszywa docelowo wojewódzka 0+000 – 0+220 strona prawa oraz 1+140-1+269 strona prawa,
  • kontynuacja wykopu docelowej wojewódzkiej w km 0+320 – 0+600,
  • formowanie nasypu na TG w km 140+070 – 140+160, 140+220 – 140+370, 140+800 – 149+900,
  • roboty ziemne, WUP w lokalizacji droga gminna DG674004S,
  • WUP w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+320 – 0+600,
  • warstwa mrozoochronna w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+330 – 0+500,
  • podbudowa pomocnicza w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+320 – 0+600,
  • podbudowa zasadnicza w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+320 – 0+600,
  • podbudowa bitumiczna w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+000 – 0+320, 0+650 – 1+269 + rondo,
  • warstwa wiążąca w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+000 – 0+320, 0+650 – 1+269 + rondo,
  • rozbiórka budynku gospodarczego w km 141+000,
  • kontynuacja materaca drenażowego w km 140+900-141+040,
  • nasyp konsolidacyjne w km 140+916 – 141+016,
  • podbudowa z kruszywa w lokalizacji DD9 km 0+000 – 0+210,
  • roboty ziemne, WUP, podbudowa z kruszywa w lokalizacji DD11,
  • odcinek próbny SMA na łącznicy północnej (docelowo wojewódzka) od km 0+000 – 0+200, 
  • rozpoczęcie robót budowy drogi gminnej bez odcinka objętego wysypiskiem śmieci, rozpoczęcie robót ziemnych, wzmocnienia podłoża oraz warstw konstrukcyjnych,

Roboty mostowe:

WD 1.18:

  • zbrojenie, deskowanie skrzydła przyczółka w osi B (prawe),
  • wykonanie ciosów podłożyskowych na podporze w osi A i B,
  • montaż łożysk na podporze A i B,
  • wykonanie izolacji przyczółków i skrzydeł w osi A i B,
  • wykonanie zasypki inżynierskiej przyczółków do wysokości drenażu,

MD1.19:

  • wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentów w osi A i B,
  • wykonanie zasypki z gruntu rodzimego fundamentów w osi A i B,
  • zbrojenie, deskowanie przyczółków w osi A i C,
  • zbrojenie, deskowanie i betonowanie podpory w osi B,

PZDG 1.19A:

  • betonowanie 2 segmentów (1 i 3) fundamentu podpory w osi A,
  • zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentów podpory w osi B,
  • zbrojenie, deskowanie i betonowanie ścian podpory w osi A,
  • wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentów podpory w osi A i B,
  • wykonanie zasypki z gruntu rodzimego fundamentów podpory w osi A i B.

Roboty branżowe:

Przebudowa wodociągów

  • Prace zakończono.

Budowa kanalizacji deszczowej oraz urządzeń odwaniających

  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW8.3A – SEP_8 w km 141+030,
  • rozpoczęcie wykopów pod zbiornik ZB1 oraz rozpoczęcie montażu warstw konstrukcyjnych zbiornika,
  • regulacja wpustów ulicznych na tarczy ronda.

Branża elektro-energetyczna

  • budowa linii kablowej oświetleniowa od stan II/3 do stan II/12 w lokalizacji docelowo wojewódzka od 0+560 do 0+800, montaż fundamentów słupów oświetleniowych.

Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego

  • kontynuacja wykonywania kanału technologicznego, w tym wykonanie kanału technologicznego KT/35-KT/36 w km 140+840 -140+960,
  • wykonanie kanalizacji dla przebudowy kolizji DG-NET w km 140+950.

W miesiącu sierpniu 2025 r. wykonano:

Roboty drogowe:

  • rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz warstw konstrukcyjnych istniejącej drogi DK78, wykop, profilowanie, w lokalizacji droga docelowo wojewódzka km 0+000 – 0+200 strona prawa oraz 1+180 – 1+269 strona prawa,
  • rozbiórki nawierzchni istniejącej drogi krajowej DK78 km 141+380-141+500,
  • rozbiórka budynku gospodarczego w km 141+000,
  • materac drenażowy w km 140+880 – 141+030.
  • wymiana gruntu w lokalizacji DD9 w km 0+335 – 0+380,
  • wykop – docelowo Wojewódzka km 0+320 do 0+650 oraz TG km 139+600 – 141+000,
  • wykop rowów droga docelowo wojewódzka 0+000 – 1+268, rondo 139+520 – 139+620,
  • nasyp km 140+080-140+160, 140+220 -140+380, 140+800 – 140+900,
  • montaż wkładek zbrojących nasyp w km 140+080 -140+160, 140+220-140+380
  • WUP w lokalizacji droga docelowo wojewódzka w 0+000 – 0+200 strona prawa, km 0+320 – 0+660 oraz 1+180 – 1+269 strona prawa,
  • podbudowa z kruszywa DD9 w km 0+000 – 0+210,
  • warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego km 0+685 – 0+785, tarcza ronda, 0+900 – 1+269
  • nawierzchnie betonowa C35/45 na pierścieniu ronda oraz przejeździe dla pojazdów ponadgabarytowych,
  • podbudowa bitumiczna w lokalizacji droga docelowo wojewódzka km 0+000 – 0+265, 0+685-0+785, rondo R1, wyjazdy z ronda, 0+900-1+268
  • warstwa wiążąca w km 0+000 – 0+250 strona prawa, 0+685-0+785, rondo R1, wyjazdy z ronda, 1+180 – 1+268
  • warstwa ścieralna w km 0+000 – 0+200 – odcinek próbny.

Roboty mostowe:

WD1.18

  • betonowanie skrzydła przyczółka w osi A (lewe),
  • zbrojenie, deskowanie, betonowanie skrzydeł przyczółka w osi B (lewe i prawe),
  • zbrojenie, deskowanie, betonowanie ciosów podłożyskowych podpory A i B,
  • wykonanie izolacji bitumicznej na zimno przyczółków w osi A i B (strona zasypowa),
  • montaż łożysk – podpora w osi A i B,
  • wykonanie zasypki inżynierskiej za przyczółkiem w osi A – 2 warstwy.

MD1.19

  • zbrojenie, deskowanie, betonowanie fundamentu przyczółka w osi B,
  • izolacja fundamentów i zasypka podpory A, B i C,
  • zbrojenie podpory w osi A,
  • zbrojenie i deskowanie podpory w osi C.

PZDG1.19A

  • zbrojenie i betonowanie fundamentów podpory w osi A i B,
  • zbrojenie, deskowanie, ułożenie mieszanki betonowej ścian podpory w osi A – 2 ściany (seg. 6 i 8),
  • zbrojenie, deskowanie, ułożenie mieszanki betonowej ścian podpory w osi B – 6 ścian (seg. 2,4,5,6,7,8)
  • wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentów podpory w osi A i B,
  • wykonanie zasypki fundamentów podpory w osi A i B.

Przebudowa wodociągów

brak

Budowa kanalizacji deszczowej oraz elementów odwodnienia,

  • zakończono zasypki przepustu pod koroną drogi nr P01DD12 w km 0+005 w lokalizacji DD12,
  • kamerowanie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej w zakresie ronda R1,
  • rozpoczęto wykopy pod zbiornik ZB1.

Roboty branży elektro-energetycznej:

  • budowa linii kablowej oświetleniowej od stan. II/3 do stan. II/7 w lokalizacji droga docelowo wojewódzka km od 0+560 do 0+800, montaż fundamentów słupów oświetleniowych wokół tarczy ronda.

Roboty branży teletechnicznej:

  • budowa kanału technologicznego na odcinku od studni KT/36 do projektowanej nowej studni SKR-2,
  • zabudowa studni SKR-1 dla potrzeb przebudowy kolizji DG-Net w km 140+930.

Plan rzeczowo – finansowy na kolejny miesiąc 

Roboty drogowe:

  • rozbiórki nawierzchni istniejącej drogi krajowej DK78 w km 141+500-141+600,
  • materac bazowy w km 140+680 – 140+780,
  • materac drenażowy w lokalizacji DD9 w km 0+400 – 0+448,
  • wykop TG km 139+600 – 141+000 oraz 139+240-139+500, 141+380-141+600, droga gminna DG 674004S,
  • wykopy rowów droga wojewódzka 0+000 – 1+268, na wysokości ronda w km 139+520 – 139+620,
  • zasypki pobocza droga wojewódzka 0+000 – 1+268, na wysokości ronda w km 139+520 – 139+620,
  • wykop zbiornika ZB1 – kontynuacja,
  • nasyp km 140+080-140+160, 140+220-140+380, 140+800 – 140+900, 141+900 – 141+050, 140+680-140+780,
  • nasyp przeciążeniowy (w konstrukcji nasypu docelowego) w km 140+900 – 141+040, DD9 0+400 – 0+448,
  • montaż wkładek zbrojących nasyp w km 140+800 – 140+050,
  • WUP w km 139+700 – 140+000, 141+380-141+600,
  • warstwa mrozoochronna w km 0+320 – 0+660, 0+000 – 0+200 strona prawa, 1+140 – 1+269 strona prawa, 141+380-141+600,
  • warstwa podbudowy pomocniczej z kruszywa w km 0+320 – 0+660, 0+000 – 0+200 strona prawa, 1+140 – 1+269 strona prawa, 141+380-141+600,
  • warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego km 0+320 – 0+660, 0+000 – 0+200 strona prawa, 1+140 – 1+269 strona prawa, 141+380-141+600,
  • podbudowa bitumiczna w km 0+320 – 0+660, 0+000 – 0+200 strona prawa, 1+140 – 1+269 strona prawa, 
  • warstwa wiążąca w km 0+320 – 0+660, 0+785 – 0+825, 0+000 – 0+200 strona prawa, 0+900– 1+269,
  • warstwa ścieralna SMA na odcinku docelowo droga wojewódzka w km 0+000 – 1+268 wraz z tarczą ronda w km 139+520 – 139+620.

Roboty mostowe:

WD 1.18:

  • zbrojenie, deskowanie, betonowanie poprzecznic przyczółka w osi A i B etap I,
  • wykonanie drenaży za przyczółkami podpory w osi A i B,
  • wykonanie izolacji bitumicznej na zimno od strony zasypowej przyczółków – cd.,
  • wykonanie zasypki inżynierskiej przyczółków w osi A i B.

MD1.19:

  • Zbrojenie, deskowanie przyczółków w osi A i C,
  • Zbrojenie, deskowanie i betonowanie podpory w osi B.

PZDG 1.19A:

  • Zbrojenie, deskowanie, ułożenie mieszanki betonowej ścian podpory w osi A – 6 ścian (seg. 1,2,3,4,5,7),
  • Zbrojenie, deskowanie, ułożenie mieszanki betonowej ścian podpory w osi B – 2 ściany (seg. 1,3),
  • Dostawa konstrukcji stalowej konstrukcji powłokowej VIACON,
  • Montaż kotew pod stalową konstrukcję powłokową VIACON.

Roboty branżowe:

Przebudowa wodociągów

  • brak

Budowa kanalizacji deszczowej oraz urządzeń odwaniających

  • rozpoczęcie kanalizacji deszczowej na odcinkach DW8.3A – SEP_8 w km 141+030, W3- 3D1- 3D4 w km 140+020 – 140+140,
  • montaż studni D1 oraz D2 w lokalizacji DD9 w km 0+190,
  • montaż wylotów kanalizacji deszczowej oraz montaż i regulacja wpustów ulicznych na tarczy ronda,
  • zakończenie wykopów pod zbiornik ZB1 oraz rozpoczęcie montażu warstw konstrukcyjnych zbiornika.

Branża elektro-energetyczna

  • budowa linii kablowej oświetleniowa od stan II/7 do stan II/12 w lokalizacji docelowo wojewódzka od km 0+560 do 0+800, montaż fundamentów słupów oświetleniowych,
  • budowa linii kablowej oświetleniowa od stan I/1 do stan I/9 w lokalizacji docelowo wojewódzka od km 1+140 do 1+900.

Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego

  • kontynuacja wykonywania kanału technologicznego.