Przejdź do treści

W miesiącu wrześniu 2025 r. planowano wykonać:

Roboty drogowe:

  • rozbiórki nawierzchni istniejącej drogi krajowej DK78 w km 141+500-141+600,
  • materac bazowy w km 140+680 – 140+780,
  • materac drenażowy w lokalizacji DD9 w km 0+400 – 0+448,
  • wykop TG km 139+600 – 141+000 oraz 139+240-139+500, 141+380-141+600, droga gminna DG 674004S,
  • wykopy rowów droga wojewódzka 0+000 – 1+268, na wysokości ronda w km 139+520 – 139+620,
  • zasypki pobocza droga wojewódzka 0+000 – 1+268, na wysokości ronda w km 139+520 – 139+620,
  • wykop zbiornika ZB1 – kontynuacja,
  • nasyp km 140+080-140+160, 140+220-140+380, 140+800 – 140+900, 141+900 – 141+050, 140+680-140+780,
  • nasyp przeciążeniowy (w konstrukcji nasypu docelowego) w km 140+900 – 141+040, DD9 0+400 – 0+448,
  • montaż wkładek zbrojących nasyp w km 140+800 – 140+050,
  • WUP w km 139+700 – 140+000, 141+380-141+600,
  • warstwa mrozoochronna w km 0+320 – 0+660, 0+000 – 0+200 strona prawa, 1+140 – 1+269 strona prawa, 141+380-141+600,
  • warstwa podbudowy pomocniczej z kruszywa w km 0+320 – 0+660, 0+000 – 0+200 strona prawa, 1+140 – 1+269 strona prawa, 141+380-141+600,
  • warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego km, 0+000 – 0+200 strona prawa, 1+140 – 1+269 strona prawa, 0+320 – 0+660 cała jezdnia, 141+380-141+600,
  • podbudowa bitumiczna w km 0+320 – 0+660, 0+000 – 0+200 strona prawa, 1+140 – 1+269 strona prawa, 
  • warstwa wiążąca w km 0+320 – 0+660, 0+785 – 0+825, 0+000 – 0+200 strona prawa, 0+900– 1+269,
  • warstwa ścieralna SMA na odcinku docelowo droga wojewódzka w km 0+000 – 1+268 wraz z tarczą ronda w km 139+520 – 139+620,
  • przystąpienie do likwidacji wysypiska śmieci w zakresie objętym drogą gminną DG 674004S.

Roboty mostowe:

WD 1.18:

  • zbrojenie, deskowanie, betonowanie poprzecznic przyczółka w osi A i B etap I,
  • wykonanie drenaży za przyczółkami podpory w osi A i B,
  • wykonanie izolacji bitumicznej na zimno od strony zasypowej przyczółków – cd.,
  • wykonanie zasypki inżynierskiej przyczółków w osi A i B.

MD1.19:

  • Zbrojenie, deskowanie przyczółków w osi A i C,
  • Zbrojenie, deskowanie i betonowanie podpory w osi B.

PZDG 1.19A:

  • Zbrojenie, deskowanie, ułożenie mieszanki betonowej ścian podpory w osi A – 6 ścian (seg. 1,2,3,4,5,7),
  • Zbrojenie, deskowanie, ułożenie mieszanki betonowej ścian podpory w osi B – 2 ściany (seg. 1,3),
  • Dostawa konstrukcji stalowej konstrukcji powłokowej VIACON,
  • Montaż kotew pod stalową konstrukcję powłokową VIACON.

Roboty branżowe:

Przebudowa wodociągów

Zakres przebudowy zakończono w dniu 01.07.2025r.

Budowa kanalizacji deszczowej oraz urządzeń odwaniających

  • rozpoczęcie kanalizacji deszczowej na odcinkach DW8.3A – SEP_8 w km 141+030, W3- 3D1- 3D4 w km 140+020 – 140+140,
  • montaż studni D1 oraz D2 w lokalizacji DD9 w km 0+190,
  • montaż wylotów kanalizacji deszczowej oraz montaż i regulacja wpustów ulicznych na tarczy ronda,
  • zakończenie wykopów pod zbiornik ZB1 oraz rozpoczęcie montażu warstw konstrukcyjnych zbiornika.

Branża elektro-energetyczna

  • budowa linii kablowej oświetleniowa od stan II/7 do stan II/12 w lokalizacji docelowo wojewódzka od km 0+560 do 0+800, montaż fundamentów słupów oświetleniowych,
  • budowa linii kablowej oświetleniowa od stan I/1 do stan I/9 w lokalizacji docelowo wojewódzka od km 1+140 do 1+900.

Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego

  • kontynuacja wykonywania kanału technologicznego.

W miesiącu wrześniu 2025 r. wykonano:

Roboty drogowe:

  • rozbiórka starej nawierzchni DK 78 w km 141+480 – 141+624,
  • usuwanięcie śmieci z zakresu drogi gminnej – ETAP I,
  • wywóz i utylizacja śmieci z azbestem z terenu drogi gminnej DG 674004S – ETAP I,
  • wykop w km TG 139+600 – 140+000 – kontynuacja, transport materiału na nasyp km 140+080-140+160, 140+220 -140+380, 140+800 – 141+050,
  • wykop rowów, zasypka pobocza w lokalizacji docelowo wojewódzka w km 0+900 – 1+100 strona lewa,
  • kontynuacja wykopu zbiornika ZB1 w lokalizacji docelowo wojewódzka w km 0+980 – 1+050,
  • nasyp w km 140+080-140+160, 140+220 -140+380, 140+680 – 140+780, 140+800 – 141+050 – kontynuacja,
  • uzupełnienie nasypu drogowego do poziomu zasypki inżynierskiej przy obiekcie WD1.18,
  • montaż wkładek zbrojących nasyp w km 140+900-141+050 – kontynuacja na kolejnych warstwach nasypu,
  • materac drenażowy w lokalizacji DD9 w km 0+400 – 0+448,
  • materac drenażowy TG w km 140+900 – 141+040,
  • półmaterac bazowy w km 140+680 – MD1.19,
  • montaż reperów talerzowych na materacu drenażowym w km 140+900 – 141+040,
  • warstwa mrozoochronna, podbudowa pomocnicza, podbudowa zasadnicza DK78 w km 1+140 – 1+269 strona prawa docelowo wojewódzka oraz 0+000-0+200 strona prawa,
  • warstwa mrozoochronna, podbudowa pomocnicza i zasadnicza z kruszywa łamanego DW w km 0+300- 0+690,
  • odcinek próbny warstwy mrozoochronnej 30cm w lokalizacji DD11,
  • podbudowa zasadnicza DW w km 0+200 – 0+690,
  • roboty bitumiczne układanie podbudowy, warstwa wiążąca w lokalizacji DW w km 0+000 – 0+200 prawa, 1+140 – 1+269 prawa, 0+200 – 0+690,
  • nawierzchnia SMA na odc. km 0+000 – 1+268 wraz z rondem,
  • humusowanie wnętrza tarczy ronda w km 139+520 – 139+620.

Roboty mostowe:

WD1.18

  • zbrojenie, deskowanie, betonowanie poprzecznic podpory w osi A i B,
  • wykonanie zasypki inżynierskiej za przyczółkiem w osi A i B,
  • wykonanie drenażu odwadniającego zasypkę za przyczółkiem w osi A i B,
  • ułożenie warstwy nieprzepuszczalnej zasypki w postaci maty bentonitowej,
  • wykonanie izolacji bitumicznej na zimno przyczółków i skrzydeł w osi A i B,

MD1.19

  • zbrojenie skrzydeł – przyczółek w osi A,
  • zbrojenie, deskowanie, betonowanie przyczółka w osi C,
  • zbrojenie, deskowanie, betonowanie przyczółka w osi A,
  • zbrojenie, deskowanie, betonowanie słupów podpory w osi B,
  • wykonanie zasypki inżynierskiej podpory w osi B

PZDG1.19A

  • zbrojenie, deskowanie i betonowanie ścian podpory w osi A segmenty 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i B – 8 segmentów (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8)
  • wykonanie izolacji bitumicznej na zimno,
  • wykonanie platform roboczych dla zwyżek do montażu stalowej konstrukcji powłokowej,
  • wykonanie zasypki podpory w osi A i B – od strony jezdni (2 warstwy)
  • montaż stalowej konstrukcji powłokowej

Przebudowa wodociągów

Budowa kanalizacji deszczowej oraz elementów odwodnienia:

  • montaż prefabrykowanych wylotów do rowów na rondzie R1,
  • regulacja kratek wpustów ulicznych na rondzie R1,
  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku W3-3D1-3D3 (km 140+020 – 140+100),
  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku 4D7-4D8 (km 140+280 – 140+360),
  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW8.3A- DW8.2 (km 140+990 – 141+040)
  • montaż studni kanalizacji deszczowej D1 oraz D2 w lokalizacji DD9 (km 0+190)
  • rozpoczęto wykopy zbiornika ZB1

Roboty branży elektro-energetycznej:

  • układanie kabla oświetleniowego i bednarki na odcinku od stan. I/1 do stan I/9 w gotowym rowie kablowych w rurze ochronnej DVR wraz z zasypaniem i zagęszczeniem,
  • montaż fundamentów dla słupów oświetleniowych od stan. I/1 do stan I/9,
  • układanie kabla oświetleniowego i bednarki na odcinku od stan II/7 do stan II/12 w gotowym rowie kablowych w rurze ochronnej DVR wraz z zasypaniem i zagęszczeniem,
  • montaż fundamentów dla słupów oświetleniowych od stan. II/8 do stan. II/12,
  • montaż słupów oświetleniowych w km 0+560 do km 1+140

Roboty branży teletechnicznej:

  • przebudowa kolizji światłowodu DG-NET w km 140+950

Plan rzeczowo – finansowy na kolejny miesiąc 

Roboty drogowe:

  • rozbiórka starej nawierzchni DK 78 w km 141+480 – 141+624,
  • wykop w km TG 139+600 – 140+000 – kontynuacja,
  • wykop rowów, zasypka pobocza w lokalizacji docelowo wojewódzka w km 0+000 – 1+268
  • kontynuacja wykopu zbiornika ZB1 w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+980 – 1+050,
  • nasyp w km 140+680 – 140+780, 140+800 – 141+050 – kontynuacja,
  • nasyp konsolidacyjny w km w km 140+900 – 141+040 – kontynuacja,
  • uzupełnienie nasypu do zasypki inżynierskiej przy obiekcie WD1.18 – kontynuacja,
  • montaż wkładek zbrojących nasyp w km 140+800-141+050 – kontynuacja na kolejnych warstwach nasypu,
  • półmaterac bazowy w km 140+560 – 140+650,
  • GWN 140+080-140+160, 140+220 -140+380,
  • (WUP, warstwa mrozoochronna) podbudowa pomocnicza, podbudowa zasadnicza DK78 w km 139+600-140+160, 
  • (WUP, warstwa mrozoochronna) podbudowa pomocnicza, podbudowa zasadnicza DK78 w km 141+040-141+320, 140+380-140+624, droga gminna DG 674004S – uzależnione od decyzji projektanta w sprawie odmiennych warunków gruntowych,
  • roboty ziemne, wykop rowów, konstrukcja nawierzchni DD11 – uzależnione od decyzji projektanta w sprawie konstrukcji dróg dojazdowych,
  • roboty bitumiczne TG w km 140+380-140+624.

Roboty mostowe:

WD 1.18:

  • montaż belek strunobetonowych,
  • zbrojenie, deskowanie poprzecznic w osi A i B – cd,
  • zbrojenie, deskowanie, płyty  wiaduktu.

MD1.19:

  • zbrojenie, deskowanie i betonowanie poprzecznicy podpory w osi B,
  • zbrojenie, deskowanie i betonowanie skrzydeł przyczółka w osi A i C,
  • montaż łożysk podpory w osi A i C,
  • zbrojenie, deskowanie, betonowanie poprzecznic w osi A i C.

PZDG 1.19A :

  • montaż stalowej konstrukcji powłokowej – kontynuacja

Roboty branżowe:

Przebudowa wodociągów

Budowa kanalizacji deszczowej oraz urządzeń odwaniających

  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW8.2-W8 oraz OSW8.2-OSW8 (km 141+010 – 141+040),
  • rozpoczęcie kanalizacji deszczowej na odcinku DWZB2.2-WZB2,
  • wykopy zbiornika ZB1 oraz rozpoczęcie montażu warstw konstrukcyjnych zbiornika.

Branża elektro-energetyczna

  • montaż opraw oświetleniowych (w zakresie drogi docelowo wojewódzkiej)

Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego

  • Budowa KT/14 – KT/20