W miesiącu lipcu 2025 r. planowano wykonać :
Roboty drogowe:
- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – Budowa obiektu PZDG 1.19A (istniejący km 143+995) – ETAP 2 – projekt nr DK78/04,
- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – Przebudowa DK78 na połączeniu istniejącej jezdni DK78 z jej nowym przebiegiem po stronie zachodniej m. Pradła – ETAP I – projekt nr DK78/06,
- rozbiórka połączeń z DK78 w lokalizacji docelowo Wojewódzka od km 0+000 – 0+200 oraz 1+180 – 1+260,
- kontynuacja formowania nasypu na TG w km 140+220 – 140+400,
- wykonanie wzmocnień wkładkami nasypu w km 140+340 – 140+400,
- wykonanie nasypu w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+200,
- wykonanie GWN w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+200,
- wykonanie podbudowy z kruszywa w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+200,
- kontynuacja wykonywania wykopów w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 – 0+600 i trasa główna 139+400 – 139+500,
- wykonanie warstw ulepszonego podłoża w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 do 0+600,
- wykonanie warstwy mrozoochronnej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 do ronda,
- wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej na rondzie 139+520 – 139+600 oraz docelowo Wojewódzka w km 0+000 – 1+260,
- wykonanie nasypów od obiektu MD1.19 do 140+900, 140+120 – 140+160, 141+080 – 141+200,
- wykonanie materaca drenażowego w km 140+900 – 141+030,
- roboty ziemne w lokalizacji DG 674004S w km 0+300,
- wykonanie warstwy podbudowy pomocniczej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 – 1+260,
- wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 – 1+260,
- ułożenie krawężników granitowych na pierścieniu ronda w km 139+520 – 139+620,
- wykonanie nawierzchni betonowej na rondzie w km 139+520 – 139+620,
- wykonanie podbudowy bitumicznej na rondzie i docelowo Wojewódzkiej,
- Wykonanie warstwy wiążącej na tarczy ronda oraz na łącznicach – docelowo wojewódzka
- wdrożenie projektów tymczasowej organizacji ruchu DK78/04 i DK78/07
Roboty mostowe:
WD 1.18 :
- zbrojenie, deskowanie i betonowanie przyczółka w osi B,
- zbrojenie, deskowanie skrzydeł przyczółka w osi A.
MD1.19 :
- zabezpieczenie w postaci ścianek szczelnych podpory w osi B,
- wykonanie wzmocnienia podłoża za pomocą kolumn DSM podpory w osi A i B,
- zbrojenie i betonowanie fundamentu przyczółka w osi C,
- wykonanie wykopu pod podporę w osi A i B,
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod podporę w osi A i B,
- zbrojenie, deskowanie fundamentu podpory w osi A i B,
- wykonanie zasypki fundamentu w osi C.
PZDG 1.19A :
- wykonanie wykopu pod podporę w osi A i B,
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod podporę w osi A i B,
- zbrojenie, deskowanie fundamentów podpory w osi B.
Roboty branżowe :
Przebudowa wodociągów
- wpięcie do sieci wodociągowej / przełączenie przebudowanego odcinka W1 – W3 w lokalizacji DD9 w km 0+010 wraz z montażem nowego hydrantu podziemnego
Budowa kanalizacji deszczowej
- montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DZB2.1 – DZB2.4 w km 140+710,
- montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW8.3A – DW8.3C w km 141+000.
Branża elektro-energetyczna
- przepięcie kolizji SN 1, demontaż istniejącej linii oraz słupów.
Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego
- wykonywania kanału technologicznego, w tym wykonanie kanału technologicznego KT/39-KT/42 w km 141+400 -141+620.
W miesiącu lipcu 2025 r. wykonano :
Roboty drogowe :
- wprowadzono tymczasową organizację ruchu : wdrożenie projektu nr DK78/06 : Przebudowa DK78 na połączeniu istniejącej jezdni DK78
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz warstw konstrukcyjnych istniejącej drogi DK78 – docelowo wojewódzka w km 0+000 – 0+160 strona lewa oraz 1+140-1+269 strona lewa,
- kontynuacja prac związanych z materacem drenażowym w km 140+900 – 141+000,
- wykop, profilowanie, korytowanie w km 0+000 – 0+320 oraz 1+140-1+269,
- wykop – docelowo Wojewódzka w km 0+000 do 0+600 – kontynuacja, transport materiału na nasyp km 140+080-140+160, 140+220-140+380, 140+800 – 140+900
- wykonanie nasypu od obiektu MD 1.19 do km 140+080-140+160, 140+220-140+380, 140+800 – 140+900,
- zakończenie formowania nasypów oraz wykonanie warstwy GWN w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+210,
- montaż wkładek zbrojących nasyp w km 140+080 -140+160, 140+220-140+380,
- WUP docelowo wojewódzka km 0+000 – 0+320 oraz 1+140-1+269,
- Warstwa mrozoochronna docelowo wojewódzka w km 0+000 – 0+320 i 1+140-1+269,
- Podbudowa pomocnicza docelowo wojewódzka w km 0+000 – 0+320, 0+650-0+800 i 0+900-1+269,
- warstwa podbudowy C8/10 pod pierścień ronda oraz przejazd dla pojazdów ponadgabarytowych,
- Podbudowa zasadnicza docelowo wojewódzka w km 0+000 – 0+320,0+650-0+800 i 0+900-1+269 oraz tarcza ronda,
- wykonanie krawężników na pierścieniu ronda, na zewnątrz ronda oraz wyspach w km 139+520 – 139+620,
- nawierzchnia z kostki betonowej na wyspach na rondzie R1,
- podbudowa bitumiczna w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+000 – 0+280 oraz 0+660 – 0+800,
- warstwa wiążąca w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+000 – 0+270,
- zbrojenie, warstwa poślizgowa na pierścieniu ronda R1 pod nawierzchnie betonową,
Roboty mostowe :
WD1.18
- Zbrojenie, deskowanie i betonowanie przyczółka w osi B,
- Zbrojenie i deskowanie skrzydeł przyczółka w osi A,
- Zbrojenie, deskowanie i betonowanie skrzydła przyczółka w osi B (lewe),
MD1.19
- Wykonanie zabezpieczenia ściankami szczelnymi podpory w osi B,
- Wykonanie kolumn DSM pod podporę A i B,
- Wykonanie wykopu pod podporę w osi A i B,
- Wykonanie warstwy wyrównawczej pod podporę w osi A i B
- Zbrojenie fundamentu przyczółka w osi A, B i C,
- Ułożenie mieszanki betonowej fundamentu przyczółka w osi A, B i C,
- Wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentu przyczółka w osi C,
- Wykonanie zasypki z gruntu rodzimego fundamentu przyczółka w osi C.
PZDG1.19A
- Wykop pod podporę w osi A i B oraz wykonanie warstwy wyrównawczej pod podporę w osi A i B,
- Zbrojenie fundamentu podpory w osi B (8 segmentów),
- Deskowanie i betonowanie fundamentu podpory w osi B (6 segmentów – 2,4,5,6,7,8)
- Rozpoczęcie prac zbrojarskich na fundamencie podpory w osi B
Przebudowa wodociągów
- Wpięcie do sieci wodociągowej / przełączenie przebudowanego odcinka W1-W3 w lokalizacji DD9 w km 0+010 wraz z zabudową hydrantu podziemnego,
Budowa kanalizacji deszczowej oraz elementów odwodnienia,
- Montaż kanalizacji deszczowej na odcinku D1-D2,
- Montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DZB2.4- OS ZB2,
- Montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW8.3C – DW8.3A oraz DW8.4 – DW8.3A,
- Montaż kanalizacji deszczowej na odcinku SW-ZB1- OS ZB1,
- Montaż pierścieni odciążających oraz płyt pokrywowych wpustów ulicznych na rondzie R1
- Zakończenie prac związanych z budową przepustu pod koroną drogi fi 800 nr P01DD12 w DD12 w km 0+005
- Zakończenie prac związanych z budową przepustu pod koroną drogi fi 800 nr P01DD11 w DD11 w km 0+035
Roboty branży elektro-energetycznej :
- przepięcie kolizji SN 1, demontaż istniejących słupów,
- ułożenie kabli w celu usunięcia kolizji nN w trasie głównej w km 140+950,
- usunięcie (przełączenie) kolizji nN w trasie głównej w km 140+950
Roboty branży teletechnicznej :
- wykonanie kanału technologicznego KT/3 – KT/5 w lokalizacji docelowo wojewódzka w km 0+240 – 0+270,
- wykonanie kanału technologicznego KT/39-KT/42 w km 141+400 -141+620,
Roboty drogowe:
- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – Przebudowa DK78 na połączeniu istniejącej jezdni DK78 z jej nowym przebiegiem po stronie zachodniej m. Pradła – ETAP 2 – projekt nr DK78/06,
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz warstw konstrukcyjnych istniejącej drogi DK78 – docelowo wojewódzka 0+000 – 0+160 strona prawa oraz 1+140-1+269 strona prawa,
- roboty ziemne, WUP, warstwa mrozoochronna, podbudowy z kursywa docelowo wojewódzka 0+000 – 0+160 strona prawa oraz 1+140-1+269 strona prawa,
- kontynuacja wykopu docelowej wojewódzkiej w km 0+320 – 0+600,
- formowania nasypu na TG w km 140+070 – 140+160, 140+220 – 140+370, 140+800 – 149+900,
- roboty ziemne, WUP w lokalizacji droga gminna DG674004S,
- WUP w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+320 – 0+600,
- podbudowa pomocnicza w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+320 – 0+600,
- podbudowa zasadnicza w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+320 – 0+600,
- podbudowa bitumiczna w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+000 – 0+320, 0+650 – 1+269 + rondo,
- warstwa wiążąca w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+000 – 0+320, 0+650 – 1+269 + rondo,
- rozbiórka budynku gospodarczego w km 141+000,
- kontynuacja materaca drenażowego w km 141+000-140+030,
- nasyp konsolidacyjne w km 140+900 – 140+030,
- podbudowa z kruszywa w lokalizacji DD9 km 0+000 – 0+210,
- roboty ziemne, WUP, podbudowa z kruszywa w lokalizacji DD11,
- wyburzenie budynku gospodarczego,
- odcinek próbny SMA na łącznicy północnej (docelowo wojewódzka) od km 0+000 – 0+200,
- rozpoczęcie robót budowy drogi gminnej bez odcinka objętego wysypiskiem śmieci, rozpoczęcie robót ziemnych, wzmocnienia podłoża oraz warstw konstrukcyjnych,
Roboty mostowe:
WD 1.18 :
- zbrojenie, deskowanie skrzydła przyczółka w osi B (prawe),
- Wykonanie ciosów podłożyskowych na podporze w osi A i B,
- Montaż łożysk na podporze A i B,
- Wykonanie izolacji przyczółków i skrzydeł w osi A i B,
- Wykonanie zasypki inżynierskiej przyczółków do wysokości drenażu,
MD1.19 :
- Wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentów w osi A i B,
- Wykonanie zasypki z gruntu rodzimego fundamentów w osi A i B,
- Zbrojenie, deskowanie przyczółków w osi A i C,
- Zbrojenie, deskowanie i betonowanie podpory w osi B
PZDG 1.19A :
- Betonowanie 2 segmentów (1 i 3) fundamentu podpory w osi A,
- Zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentów podpory w osi B,
- Zbrojenie, deskowanie i betonowanie ścian podpory w osi A.
- Wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentów podpory w osi A i B,
- Wykonanie zasypki z gruntu rodzimego fundamentów podpory w osi A i B,
Roboty branżowe :
Przebudowa wodociągów
- brak
Budowa kanalizacji deszczowej oraz urządzeń odwaniających
- montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW8.3A – SEP_8,
- wykop pod zbiornik ZB1 oraz rozpoczęcie montażu warstw konstrukcyjnych zbiornika,
- regulacja wpustów ulicznych na tarczy ronda
Branża elektro-energetyczna
- budowa linii kablowej oświetleniowa od stan II/3 do stan II/12 w lokalizacji docelowo wojewódzka od 0+560 do 0+800, montaż fundamentów słupów oświetleniowych,
Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego
- kontynuacja wykonywania kanału technologicznego, w tym wykonanie kanału technologicznego KT/35-KT/36 w km 140+840 -140+960,
- Wykonanie kanalizacji dla przebudowy kolizji DG-NET w km 140+950.