Przejdź do treści

W miesiącu lipcu 2025 r. planowano wykonać :

Roboty drogowe:

  • wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – Budowa obiektu PZDG 1.19A (istniejący km 143+995) – ETAP 2 – projekt nr DK78/04,
  • wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – Przebudowa DK78 na połączeniu istniejącej jezdni DK78 z jej nowym przebiegiem po stronie zachodniej m. Pradła – ETAP I – projekt nr DK78/06,
  • rozbiórka połączeń z DK78 w lokalizacji docelowo Wojewódzka od km 0+000 – 0+200 oraz 1+180 – 1+260,
  • kontynuacja formowania nasypu na TG w km 140+220 – 140+400,
  • wykonanie wzmocnień wkładkami nasypu w km 140+340 – 140+400,
  • wykonanie nasypu w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+200,
  • wykonanie GWN w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+200,
  • wykonanie podbudowy z kruszywa w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+200,
  • kontynuacja wykonywania wykopów w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 – 0+600 i trasa główna 139+400 – 139+500,
  • wykonanie warstw ulepszonego podłoża w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 do 0+600,
  • wykonanie warstwy mrozoochronnej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 do ronda,
  • wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej na rondzie 139+520 – 139+600 oraz docelowo Wojewódzka w km 0+000 – 1+260,
  • wykonanie nasypów od obiektu MD1.19 do 140+900, 140+120 – 140+160, 141+080 – 141+200,
  • wykonanie materaca drenażowego w km 140+900 – 141+030,
  • roboty ziemne w lokalizacji DG 674004S w km 0+300,
  • wykonanie warstwy podbudowy pomocniczej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 – 1+260,
  • wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 – 1+260,
  • ułożenie krawężników granitowych na pierścieniu ronda w km 139+520 – 139+620,
  • wykonanie nawierzchni betonowej na rondzie w km 139+520 – 139+620,
  • wykonanie podbudowy bitumicznej na rondzie i docelowo Wojewódzkiej,
  • Wykonanie warstwy wiążącej na tarczy ronda oraz na łącznicach – docelowo wojewódzka
  • wdrożenie projektów tymczasowej organizacji ruchu DK78/04 i DK78/07

Roboty mostowe:

WD 1.18 :

  • zbrojenie, deskowanie i betonowanie przyczółka w osi B,
  • zbrojenie, deskowanie skrzydeł przyczółka w osi A.

MD1.19 :

  • zabezpieczenie w postaci ścianek szczelnych podpory w osi B,
  • wykonanie wzmocnienia podłoża za pomocą kolumn DSM podpory w osi A i B,
  • zbrojenie i betonowanie fundamentu przyczółka w osi C,
  • wykonanie wykopu pod podporę w osi A i B,
  • wykonanie warstwy wyrównawczej pod podporę w osi A i B,
  • zbrojenie, deskowanie fundamentu podpory w osi A i B,
  • wykonanie zasypki fundamentu w osi C.

PZDG 1.19A :

  • wykonanie wykopu pod podporę w osi A i B,
  • wykonanie warstwy wyrównawczej pod podporę w osi A i B,
  • zbrojenie, deskowanie fundamentów podpory w osi B.

Roboty branżowe :

Przebudowa wodociągów

  • wpięcie do sieci wodociągowej / przełączenie przebudowanego odcinka W1 – W3 w lokalizacji DD9 w km 0+010 wraz z montażem nowego hydrantu podziemnego 

Budowa kanalizacji deszczowej

  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DZB2.1 – DZB2.4 w km 140+710,
  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW8.3A – DW8.3C w km 141+000.

Branża elektro-energetyczna

  • przepięcie kolizji SN 1, demontaż istniejącej linii oraz słupów.

Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego

  • wykonywania kanału technologicznego, w tym wykonanie kanału technologicznego KT/39-KT/42 w km 141+400 -141+620.

W miesiącu lipcu 2025 r. wykonano :

Roboty drogowe :

  • wprowadzono tymczasową organizację ruchu : wdrożenie projektu nr DK78/06 : Przebudowa DK78 na połączeniu istniejącej jezdni DK78
  • rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz warstw konstrukcyjnych istniejącej drogi DK78 – docelowo wojewódzka w km 0+000 – 0+160 strona lewa oraz 1+140-1+269 strona lewa,
  • kontynuacja prac związanych z materacem drenażowym w km 140+900 – 141+000,
  • wykop, profilowanie, korytowanie w km 0+000 – 0+320 oraz 1+140-1+269,
  • wykop – docelowo Wojewódzka w km 0+000 do 0+600 – kontynuacja, transport materiału na nasyp km 140+080-140+160, 140+220-140+380, 140+800 – 140+900
  • wykonanie nasypu od obiektu MD 1.19 do km 140+080-140+160, 140+220-140+380, 140+800 – 140+900,
  • zakończenie formowania nasypów oraz wykonanie warstwy GWN w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+210,
  • montaż wkładek zbrojących nasyp w km 140+080 -140+160, 140+220-140+380,
  • WUP docelowo wojewódzka km 0+000 – 0+320 oraz  1+140-1+269,
  • Warstwa mrozoochronna docelowo wojewódzka w km 0+000 – 0+320 i  1+140-1+269,
  • Podbudowa pomocnicza docelowo wojewódzka w km 0+000 – 0+320, 0+650-0+800 i  0+900-1+269,
  • warstwa podbudowy C8/10 pod pierścień ronda oraz przejazd dla pojazdów ponadgabarytowych,
  • Podbudowa zasadnicza docelowo wojewódzka w km 0+000 – 0+320,0+650-0+800 i 0+900-1+269 oraz tarcza ronda,
  • wykonanie krawężników na pierścieniu ronda, na zewnątrz ronda oraz wyspach w km 139+520 – 139+620,
  • nawierzchnia z kostki betonowej na wyspach na rondzie R1,
  • podbudowa bitumiczna w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+000 – 0+280 oraz 0+660 – 0+800,
  • warstwa wiążąca w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+000 – 0+270, 
  • zbrojenie, warstwa poślizgowa na pierścieniu ronda R1 pod nawierzchnie betonową,

Roboty mostowe :

WD1.18

  • Zbrojenie, deskowanie i betonowanie przyczółka w osi B,
  • Zbrojenie i deskowanie skrzydeł przyczółka w osi A,
  • Zbrojenie, deskowanie i betonowanie skrzydła przyczółka w osi B (lewe),

MD1.19

  • Wykonanie zabezpieczenia ściankami szczelnymi podpory w osi B,
  • Wykonanie kolumn DSM pod podporę A i B,
  • Wykonanie wykopu pod podporę w osi A i B,
  • Wykonanie warstwy wyrównawczej pod podporę w osi A i B
  • Zbrojenie fundamentu przyczółka w osi A,  B i C,
  • Ułożenie mieszanki betonowej fundamentu przyczółka w osi A, B i C,
  • Wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentu przyczółka w osi C,
  • Wykonanie zasypki z gruntu rodzimego fundamentu przyczółka w osi C.

PZDG1.19A

  • Wykop pod podporę w osi A i B oraz wykonanie warstwy wyrównawczej pod podporę w osi A i B,
  • Zbrojenie fundamentu podpory w osi B (8 segmentów),
  • Deskowanie i betonowanie fundamentu podpory w osi B (6 segmentów – 2,4,5,6,7,8)
  • Rozpoczęcie prac zbrojarskich na fundamencie podpory w osi B

Przebudowa wodociągów

  • Wpięcie do sieci wodociągowej / przełączenie przebudowanego odcinka W1-W3 w lokalizacji DD9 w km 0+010 wraz z zabudową hydrantu podziemnego,

Budowa kanalizacji deszczowej oraz elementów odwodnienia,

  • Montaż kanalizacji deszczowej na odcinku D1-D2, 
  • Montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DZB2.4- OS ZB2, 
  • Montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW8.3C – DW8.3A oraz DW8.4 – DW8.3A,
  • Montaż kanalizacji deszczowej na odcinku SW-ZB1- OS ZB1,
  • Montaż pierścieni odciążających oraz płyt pokrywowych wpustów ulicznych na rondzie R1
  • Zakończenie prac związanych z budową przepustu pod koroną drogi  fi 800 nr P01DD12 w DD12 w km 0+005 
  • Zakończenie prac związanych z budową przepustu pod koroną drogi  fi 800 nr P01DD11 w DD11 w km 0+035

Roboty branży elektro-energetycznej :

  • przepięcie kolizji SN 1, demontaż istniejących słupów,
  • ułożenie kabli w celu usunięcia kolizji nN w trasie głównej  w km 140+950,
  • usunięcie (przełączenie) kolizji nN w trasie głównej  w km 140+950

Roboty branży teletechnicznej :

  • wykonanie kanału technologicznego KT/3 – KT/5 w lokalizacji docelowo wojewódzka w km 0+240 – 0+270,
  • wykonanie kanału technologicznego KT/39-KT/42 w km 141+400 -141+620,

Roboty drogowe:

  • wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – Przebudowa DK78 na połączeniu istniejącej jezdni DK78 z jej nowym przebiegiem po stronie zachodniej m. Pradła – ETAP 2 – projekt nr DK78/06,
  • rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz warstw konstrukcyjnych istniejącej drogi DK78 – docelowo wojewódzka 0+000 – 0+160 strona prawa oraz 1+140-1+269 strona prawa,
  • roboty ziemne, WUP, warstwa mrozoochronna, podbudowy z kursywa docelowo wojewódzka 0+000 – 0+160 strona prawa oraz 1+140-1+269 strona prawa,
  • kontynuacja wykopu docelowej wojewódzkiej w km 0+320 – 0+600,
  • formowania nasypu na TG w km 140+070 – 140+160, 140+220 – 140+370, 140+800 – 149+900,
  • roboty ziemne, WUP w lokalizacji droga gminna DG674004S,
  • WUP w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+320 – 0+600,
  • podbudowa pomocnicza w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+320 – 0+600,
  • podbudowa zasadnicza w lokalizacji docelowa wojewódzka w km 0+320 – 0+600,
  • podbudowa bitumiczna w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+000 – 0+320, 0+650 – 1+269 + rondo,
  • warstwa wiążąca w lokalizacji docelowo wojewódzka 0+000 – 0+320, 0+650 – 1+269 + rondo,
  • rozbiórka budynku gospodarczego w km 141+000,
  • kontynuacja materaca drenażowego w km 141+000-140+030,
  • nasyp konsolidacyjne w km 140+900 – 140+030,
  • podbudowa z kruszywa w lokalizacji DD9 km 0+000 – 0+210,
  • roboty ziemne, WUP, podbudowa z kruszywa w lokalizacji DD11,
  • wyburzenie budynku gospodarczego,
  • odcinek próbny SMA na łącznicy północnej (docelowo wojewódzka) od km 0+000 – 0+200, 
  • rozpoczęcie robót budowy drogi gminnej bez odcinka objętego wysypiskiem śmieci, rozpoczęcie robót ziemnych, wzmocnienia podłoża oraz warstw konstrukcyjnych,

Roboty mostowe:

WD 1.18 :

  • zbrojenie, deskowanie skrzydła przyczółka w osi B (prawe),
  • Wykonanie ciosów podłożyskowych na podporze w osi A i B,
  • Montaż łożysk na podporze A i B,
  • Wykonanie izolacji przyczółków i skrzydeł w osi A i B,
  • Wykonanie zasypki inżynierskiej przyczółków do wysokości drenażu,

MD1.19 :

  • Wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentów w osi A i B,
  • Wykonanie zasypki z gruntu rodzimego fundamentów w osi A i B,
  • Zbrojenie, deskowanie przyczółków w osi A i C,
  • Zbrojenie, deskowanie i betonowanie podpory w osi B

PZDG 1.19A :

  • Betonowanie 2 segmentów (1 i 3) fundamentu podpory w osi A,
  • Zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentów podpory w osi B,
  • Zbrojenie, deskowanie i betonowanie ścian podpory w osi A.
  • Wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentów podpory w osi A i B,
  • Wykonanie zasypki z gruntu rodzimego fundamentów podpory w osi A i B,

Roboty branżowe :

Przebudowa wodociągów

  • brak

Budowa kanalizacji deszczowej oraz urządzeń odwaniających

  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW8.3A – SEP_8,
  • wykop pod zbiornik ZB1 oraz rozpoczęcie montażu warstw konstrukcyjnych zbiornika,
  • regulacja wpustów ulicznych na tarczy ronda

Branża elektro-energetyczna

  • budowa linii kablowej oświetleniowa od stan II/3 do stan II/12 w lokalizacji docelowo wojewódzka od 0+560 do 0+800, montaż fundamentów słupów oświetleniowych,

Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego

  • kontynuacja wykonywania kanału technologicznego, w tym wykonanie kanału technologicznego KT/35-KT/36 w km 140+840 -140+960,
  • Wykonanie kanalizacji dla przebudowy kolizji DG-NET w km 140+950.