Przejdź do treści

W czerwcu 2025 r. planowano wykonać:

Roboty drogowe:

  • wykonanie tymczasowego objazdu „by-passa” w rejonie obiektu inżynierskiego PZDG 1.19A, w podbudowie z kruszywa oraz w nawierzchni bitumicznej,
  • kontynuacja formowania nasypu na TG w km 140+220 – 140+400,
  • rozpoczęcie wykonywania materacu bazowego w km 140+340 – 140+420,
  • wykonanie wzmocnień wkładkami nasypu w km 140+340 – 140+420,
  • kontynuacja wymiany gruntu w km MD1.19 – 140+900,
  • kontynuacja wymiany gruntu na drodze DD9 w km 0+036 – 0+110,
  • wykonanie nasypu w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+200,
  • wykonanie warstw ulepszonego podłoża w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+500 do ronda,
  • wykonanie warstwy mrozoochronnej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+500 do ronda,
  • wykonanie warstwy podbudowy pomocniczej na rondzie 139+520 – 139+600,
  • kontynuacja wykonywania wykopów w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+300 – 0+800 i trasa główna 139+400 – 139+500,
  • transport humusu spowodowany zmianą lokalizacji trasy kolizji kabla SN1,
  • wykonanie odcinka próbnego MMA z warstw AC22P i AC22W na nawierzchni by-passu w rejonie obiektu PZDG 1.19.

Roboty mostowe:

  • deskowanie oraz ułożenie mieszanki betonowej korpusu przyczółka w osi A obiektu WD 1.18,
  • zbrojenie, deskowanie korpusu przyczółka w osi B obiektu WD 1.18,
  • wykonanie zabezpieczenia tymczasowego wykopu pod podporę w osi C w postaci paneli gruntobetonowych obiektu MD 1.19,
  • wykonanie przejazdu tymczasowego przez rzekę Krztynię w obrębie obiektu MD 1.19,
  • wykonanie platform roboczych w celu wykonania wzmocnienia podłoża pod podpory A i B obiektu MD 1.19,
  • wykonanie zabezpieczenia w postaci ścianek szczelnych traconych podpór w osi A i B obiektu MD 1.19,
  • wykonanie wykopu pod podporę w osi C obiektu MD 1.19,
  • zbrojenie, deskowanie fundamentu podpory w osi C obiektu MD 1.19,
  • wykonanie wykopu pod podpory w osi A i B obiektu PZGD 1.19A.

Roboty branżowe:

Przebudowa wodociągów

  • zakończenie prac związanych z przebudową wodociągu na odcinku W1 – W3 wraz z montażem nowego hydrantu w km od 140+960 do km 141+100.

Budowa kanalizacji deszczowej

  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku 1SW.1 – 1SW.2 w km 139+510,
  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku 2D1 – 2D2 w km 139+610,
  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW6.2– DW6.3 na DG 674004S w km 140+760.

Branża elektro-energetyczna

  • przebudowa kolizji SN1 km 139+260,
  • ułożenie kabla oświetleniowego w tarczy ronda.

Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego

  • kontynuacja wykonywania kanału technologicznego.

W czerwcu 2025 r. wykonano:

Roboty drogowe:

  • wprowadzono czasową organizację ruchu – Wykonanie wykopów wraz z fundamentami dla obiektu inżynierskiego PZDG 1.19A – projekt nr DK78/07,
  • wykonanie tymczasowego objazdu „by-passa” w rejonie obiektu inżynierskiego PZDG 1.19A, w podbudowie z kruszywa oraz w nawierzchni bitumicznej,
  • kontynuacja formowania nasypu na TG w km 140+220 – 140+340,
  • wykonanie materaca bazowego w km 140+340 – 140+400,
  • zakończono wymianę gruntu w km MD1.19 – 140+900,
  • zakończono wymianę gruntu na drodze DD9 w km 0+036 – 0+110 oraz dodatkową wymianę w km 0+110 – 0+200,
  • wykonanie nasypu w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+100,
  • kontynuacja wykonywania wykopów w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+300 – 0+600 i trasa główna 139+400 – 139+500,
  • wykonanie warstw ulepszonego podłoża w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+600 do ronda 139+520,
  • wykonanie warstwy podbudowy pomocniczej na rondzie 139+520 – 139+600,
  • transport humusu spowodowany zmianą lokalizacji trasy kolizji kabla SN1,
  • wykonanie odcinka próbnego MMA z warstw AC22P i AC22W na nawierzchni by-passu w rejonie obiektu PZDG 1.19,
  • utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej DW 794,
  • utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu w ciągu drogi krajowej DK 78,
  • wykonanie półmateraca bazowego w km 140+120 – 140+160,
  • wykonanie robót ziemnych w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 1+140 – 1+180,
  • wykonanie warstwy mrozoochronnej oraz warstwy podbudowy pomocniczej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+900 – 1+180,
  • wykonanie tymczasowego przejazdu przez rzekę Krztynia.

Roboty mostowe:

  • roboty ziemne i drogowe związane z wykonywaniem budowy tymczasowego objazdu – by-passa przy obiektach: PZM-1 i PZDG 1.19A – etap II TOR
  • wykonanie zabezpieczenie wykopu podpory C obiektu MD1.19 w postaci paneli gruntobetonowych,
  • wykonanie zabezpieczenia ściankami szczelnymi podpory w osi A obiektu MD1.19,
  • wykonanie tymczasowego przejazdu przez rzekę Krztynia,
  • zbrojenie i deskowanie przyczółka w osi B obiektu WD1.18.

Przebudowa wodociągów

  • zakończenie przebudowy sieci wodociągowej na odcinku W1 – W3 w lokalizacji DD9 w km 0+010, przygotowanie do przepięcia do istniejącej sieci wodociągowej,

Budowa kanalizacji deszczowej

  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku 1SW.1- 1SW.2 oraz 2D1-2D2 w km 139+500 – 139+620, montaż studni wpadowych i kanałów deszczowych,
  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW6.2 do DW6.3 na DG 674004S w km 0+540 ora DW8.4.2 do DW 8.4. w DD9 w km 0+090, montaż studni wpadowych i kanałów deszczowych

Roboty branży elektro-energetycznej:

  • wykonanie linii kablowej oświetleniowej wokół tarczy ronda – montaż kabla i bednarki,
  • wykonanie przebudowy kolizji SN1, wykonanie przewiertów w km 139+260, ułożono rury przepustowe w km 0+987 w celu usunięcia kolizji SN1, montaż dwóch sztuk stanowisk słupowych w lokalizacji w km 139+260,
  • ułożenie przepustów rurowych dla linii nN w trasie głównej w km 140+950.

Roboty branży teletechnicznej:

  • brak

ROBOTY PLANOWANE

Roboty drogowe:

  • wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – Budowa obiektu PZM 1 (istniejący km 143+685) oraz rozpoczęcie budowa obiektu PZDG 1.19A (istniejący km 143+995) – ETAP 2 – projekt nr DK78/04,
  • wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – Przebudowa DK78 na połączeniu istniejącej jezdni DK78 z jej nowym przebiegiem po stronie zachodniej m. Pradła – ETAP I – projekt nr DK78/06,
  • rozbiórka połączeń z DK78 w lokalizacji docelowo Wojewódzka od km 0+000 – 0+200 oraz 1+180 – 1+260,
  • kontynuacja formowania nasypu na TG w km 140+220 – 140+400,
  • wykonanie wzmocnień wkładkami nasypu w km 140+340 – 140+400,
  • wykonanie nasypu w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+200,
  • wykonanie GWN w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+200,
  • wykonanie podbudowy z kruszywa w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+200,
  • kontynuacja wykonywania wykopów w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 – 0+600 i trasa główna 139+400 – 139+500,
  • wykonanie warstw ulepszonego podłoża w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 do 0+600,
  • wykonanie warstwy mrozoochronnej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 do ronda,
  • wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej na rondzie 139+520 – 139+600 oraz docelowo Wojewódzka w km 0+000 – 1+260,
  • wykonanie nasypów od obiektu MD1.19 do 140+900, 140+120 – 140+160, 141+080 – 141+200,
  • wykonanie materaca drenażowego w km 140+900 – 141+030,
  • roboty ziemne w lokalizacji DG 674004S w km 0+300,
  • wykonanie warstwy podbudowy pomocniczej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 – 1+260,
  • wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+000 – 1+260,
  • ułożenie krawężników granitowych na pierścieniu ronda w km 139+520 – 139+620,
  • wykonanie nawierzchni betonowej na rondzie w km 139+520 – 139+620,
  • wykonanie podbudowy bitumicznej na rondzie i docelowo Wojewódzkiej,
  • Wykonanie warstwy wiążącej na tarczy ronda oraz na łącznicach – docelowo wojewódzka
  • wdrożenie projektów tymczasowej organizacji ruchu DK78/04 i DK78/07.

Roboty mostowe:

WD 1.18:

  • zbrojenie, deskowanie i betonowanie przyczółka w osi B,
  • zbrojenie, deskowanie skrzydeł przyczółka w osi A.

MD1.19:

  • zabezpieczenie w postaci ścianek szczelnych podpory w osi B,
  • wykonanie wzmocnienia podłoża za pomocą kolumn DSM podpory w osi A i B,
  • zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentu przyczółka w osi C,
  • wykonanie wykopu pod podporę w osi A i B,
  • wykonanie warstwy wyrównawczej pod podporę w osi A i B,
  • zbrojenie, deskowanie fundamentu podpory w osi A i B,
  • wykonanie zasypki fundamentu w osi C.

PZDG 1.19A:

  • wykonanie wykopu pod podporę w osi A i B,
  • wykonanie warstwy wyrównawczej pod podporę w osi A i B,
  • zbrojenie, deskowanie fundamentów podpory w osi B.

Roboty branżowe:

Przebudowa wodociągów

  • wpięcie do sieci wodociągowej / przełączenie przebudowanego odcinka W1 – W3 wraz z montażem nowego hydrantu podziemnego w lokalizacji DD9 w km 0+010.

Budowa kanalizacji deszczowej

  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DZB2.1 – DZB2.4 w km 140+710,
  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW8.3A – DW8.3C w km 141+000.

Branża elektro-energetyczna

  • przepięcie kolizji SN 1, demontaż istniejącej linii oraz słupów.

Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego

  • kontynuacja wykonywania kanału technologicznego, w tym wykonanie kanału technologicznego KT/39-KT/42 w km 141+400 -141+620.