W maju 2025 r. planowano wykonać:
Roboty drogowe:
- Rozpoczęcie formowania nasypu na TG w km 139+505 do 139+615 (rondo),
- Wykonanie warstwy mrozoochronnej na odcinku próbnym w lokalizacji docelowo droga wojewódzka 0+900 do 1+120,
- Wykonanie wymiany gruntu w km 140+820 – 140+900 w zależności od decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ws natrafienia na belki drewniane o charakterze konstrukcyjnym i fragmenty mniejszych dranic w km 140+900,
- Rozpoczęcie wykonania materacu drenarskiego oraz nasypu przeciążeniowego w km 140+900 – 141+030 w zależności o udostępnienia informacji ws kanału deszczowego KD 600,
- rozpoczęcie wykonywania nasypu w km 140+220 – 140+340,
- wykonywanie wykopów w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+250 – 0+800.
Roboty mostowe:
- prace związane z wykonaniem budowy tymczasowego objazdu – by-passa roboty ziemne przy obiektach: PZM-1 i PZDG 1.19A. Projektowany ba-pass będzie zlokalizowany w km od 141+200 do km 141+600,
- betonowanie fundamentu podpory A obiektu WD 1.18,
- zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentu podpory B obiektu WD1.18,
- Wykonanie wykopu pod obiekt PZDG 1.19A, wykonanie warstwy wyrównawczej pod podporę A i B,
- Wykonanie zabezpieczenia w postaci ścianek szczelnych podpory A, B, C obiektu MD 1.19.
Roboty branżowe:
–
Przebudowa wodociągów
Rozpoczęcie prac związanych z przebudową wodociągu od km 140+960 do km 141+100.
Budowa kanalizacji deszczowej
Rozpoczęcie prac przy rondzie R1.
Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego
budowa kanału technologicznego przy rondzie R1 od studni KT 10.
Branża elektro-energetyczna
Budowa przepustów oświetleniowych przy rondzie R1.
W miesiącu maju 2025r wykonano:
Roboty drogowe:
- wykonanie warstw nasypu oraz warstw ulepszonego podłoża na rondzie w km 139+520 do km 139+620,
- wykonanie warstwy mrozoochronnej na odcinku próbnym docelowo Wojewódzka 0+900 do 1+140,
- wykonanie nasypu warstw 10, 9, 8 w km 140+220 – 140+340,
- wymiana gruntu wraz z wykonaniem nasypów w lokalizacji DD9 od km 0+036 do 0+110,
- wykonanie warstwy KRZ nasypu na rondzie w km 139+520 do km 139+620,
- rozpoczęto wykop pod wymianę gruntu od obiektu MD 1.19 do km 140+900,
- rozbiórka ogrodzeń i drewnianego budynku gospodarczego w km 141+030,
- kontynuacja wykonywania wykopów w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+300 – 0+800 i trasa główna 139+400 – 139+500,
- utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej DW 794,
- utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu w ciągu drogi krajowej DK 78,
Roboty mostowe:
- prace związane z wykonywaniem budowy tymczasowego objazdu – by-passa roboty ziemne przy obiektach: PZM-1 i PZDG 1.19A. Projektowany ba-pass będzie zlokalizowany w km od 141+200 do km 141+600,
- wykonanie platformy roboczej pod zabezpieczenie wykopu podpory C obiektu MD1.19,
- betonowanie fundamentu podpory A obiektu WD 1.18,
- zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentu podpory B obiektu WD1.18,
- zbrojenie przyczółka w osi A obiektu WD 1.18,
- wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentów podpór w osi A i B obiektu WD 1.18,
- wykonanie zasypek z gruntu rodzimego fundamentów w osi A i B obiektu WD 1.18.
Przebudowa wodociągów
Wykonano montaż rur wodociągowych na odcinku W1 – W3 w km od 140+960 do km 141+100 oraz wykonano próbę szczelności.
Budowa kanalizacji deszczowej
- wykonano montaż wpustów oraz rur kanalizacyjnych do wylotów do rowów wokół tarczy ronda R1,
- wykonano odcinek kanalizacji deszczowej SW-ZB1.1 – SW-ZB1.2.
Roboty branży elektro-energetycznej:
- zakończono przebudowę kolizji SN2, demontaż starego odcinka kabla SN,
- ułożono rury przepustowe w km 0+987 w celu usunięcia kolizji SN1,
- wykonano przepusty rurowe dla kabli oświetleniowych w okolicy ronda.
Roboty branży teletechnicznej:
wykonanie kanału technologicznego pod drogą od KT12 – KT13 oraz KT14 – KT15.
ROBOTY PLANOWANE
Roboty drogowe:
- wykonanie tymczasowego objazdu „by-passa” w rejonie obiektu inżynierskiego PZDG 1.19A, w podbudowie z kruszywa oraz w nawierzchni bitumicznej,
- kontynuacja formowania nasypu na TG w km 140+220 – 140+400,
- rozpoczęcie wykonywania materacu bazowego w km 140+340 – 140+420,
- wykonanie wzmocnień wkładkami nasypu w km 140+340 – 140+420,
- kontynuacja wymiany gruntu w km MD1.19 – 140+900,
- wykonanie nasypu w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+200,
- wykonanie warstw ulepszonego podłoża w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+500 do ronda,
- wykonanie warstwy mrozoochronnej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+500 do ronda,
- wykonanie warstwy podbudowy pomocniczej na rondzie 139+520 – 139+600,
- kontynuacja wykonywania wykopów w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+300 – 0+800 i trasa główna 139+400 – 139+500,
- transport humusu spowodowany zmianą lokalizacji trasy kolizji kabla SN1.
Roboty mostowe:
- deskowanie oraz ułożenie mieszanki betonowej korpusu przyczółka w osi A obiektu WD 1.18,
- zbrojenie, deskowanie korpusu przyczółka w osi B obiektu WD 1.18,
- wykonanie zabezpieczenia tymczasowego wykopu pod podporę w osi C w postaci paneli gruntobetonowych obiektu MD 1.19,
- wykonanie przejazdu tymczasowego przez rzekę Krztynię w obrębie obiektu MD 1.19,
- wykonanie platform roboczych w celu wykonania wzmocnienia podłoża pod podpory A i B obiektu MD 1.19,
- wykonanie zabezpieczenia w postaci ścianek szczelnych traconych podpór w osi A i B obiektu MD 1.19,
- wykonanie wykopu pod podporę w osi C obiektu MD 1.19,
- zbrojenie, deskowanie fundamentu podpory w osi C obiektu MD 1.19,
- wykonanie wykopu pod podpory w osi A i B obiektu PZGD 1.19A.
Roboty branżowe:
Przebudowa wodociągów
zakończenie prac związanych z przebudową wodociągu na odcinku W1 – W3 wraz z montażem nowego hydrantu w km od 140+960 do km 141+100.
Budowa kanalizacji deszczowej
- montaż kanalizacji deszczowej na odcinku 1SW.1 – 1SW.2 w km 139+510,
- montaż kanalizacji deszczowej na odcinku 2D1 – 2D2 w km 139+610,
- montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW6.2– DW6.3 na DG 674004S w km 140+760.
Branża elektro-energetyczna
- przebudowa kolizji SN1 km 139+260,
- ułożenie kabla oświetleniowego w tarczy ronda.
Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego
kontynuacja wykonywania kanału technologicznego.