Przejdź do treści

W maju 2025 r. planowano wykonać:
Roboty drogowe:

  • Rozpoczęcie formowania nasypu na TG w km 139+505 do 139+615 (rondo),
  • Wykonanie warstwy mrozoochronnej na odcinku próbnym w lokalizacji docelowo droga wojewódzka 0+900 do 1+120,
  • Wykonanie wymiany gruntu w km 140+820 – 140+900 w zależności od decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ws natrafienia na belki drewniane o charakterze konstrukcyjnym i fragmenty mniejszych dranic w km 140+900,
  • Rozpoczęcie wykonania materacu drenarskiego oraz nasypu przeciążeniowego w km 140+900 – 141+030 w zależności o udostępnienia informacji ws kanału deszczowego KD 600,
  • rozpoczęcie wykonywania nasypu w km 140+220 – 140+340,
  • wykonywanie wykopów w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+250 – 0+800.

Roboty mostowe:

  • prace związane z wykonaniem budowy tymczasowego objazdu – by-passa roboty ziemne przy obiektach: PZM-1 i PZDG 1.19A. Projektowany ba-pass będzie zlokalizowany w km od 141+200 do km 141+600,
  • betonowanie fundamentu podpory A obiektu WD 1.18,
  • zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentu podpory B obiektu WD1.18,
  • Wykonanie wykopu pod obiekt PZDG 1.19A, wykonanie warstwy wyrównawczej pod podporę A i B,
  • Wykonanie zabezpieczenia w postaci ścianek szczelnych podpory A, B, C obiektu MD 1.19.


Roboty branżowe:

Przebudowa wodociągów
Rozpoczęcie prac związanych z przebudową wodociągu od km 140+960 do km 141+100.

Budowa kanalizacji deszczowej
Rozpoczęcie prac przy rondzie R1.

Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego
budowa kanału technologicznego przy rondzie R1 od studni KT 10.

Branża elektro-energetyczna
Budowa przepustów oświetleniowych przy rondzie R1.
 
W miesiącu maju 2025r wykonano:
Roboty drogowe:

  • wykonanie warstw nasypu oraz warstw ulepszonego podłoża na rondzie w km 139+520 do km 139+620,
  • wykonanie warstwy mrozoochronnej na odcinku próbnym docelowo Wojewódzka 0+900 do 1+140,
  • wykonanie nasypu warstw 10, 9, 8 w km 140+220 – 140+340,
  • wymiana gruntu wraz z wykonaniem nasypów w lokalizacji DD9 od km 0+036 do 0+110,
  • wykonanie warstwy KRZ nasypu na rondzie w km 139+520 do km 139+620,
  • rozpoczęto wykop pod wymianę gruntu od obiektu MD 1.19 do km 140+900,
  • rozbiórka ogrodzeń i drewnianego budynku gospodarczego w km 141+030,
  • kontynuacja wykonywania wykopów w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+300 – 0+800 i trasa główna 139+400 – 139+500,
  • utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej DW 794,
  • utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu w ciągu drogi krajowej DK 78,


Roboty mostowe:

  • prace związane z wykonywaniem budowy tymczasowego objazdu – by-passa roboty ziemne przy obiektach: PZM-1 i PZDG 1.19A. Projektowany ba-pass będzie zlokalizowany w km od 141+200 do km 141+600,
  • wykonanie platformy roboczej pod zabezpieczenie wykopu podpory C obiektu MD1.19,
  • betonowanie fundamentu podpory A obiektu WD 1.18,
  • zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentu podpory B obiektu WD1.18,
  • zbrojenie przyczółka w osi A obiektu WD 1.18,
  • wykonanie izolacji bitumicznej na zimno fundamentów podpór w osi A i B obiektu WD 1.18,
  • wykonanie zasypek z gruntu rodzimego fundamentów w osi A i B obiektu WD 1.18.


Przebudowa wodociągów
Wykonano montaż rur wodociągowych na odcinku W1 – W3 w km od 140+960 do km 141+100 oraz wykonano próbę szczelności.
 
Budowa kanalizacji deszczowej

  • wykonano montaż wpustów oraz rur kanalizacyjnych do wylotów do rowów wokół tarczy ronda R1,
  • wykonano odcinek kanalizacji deszczowej SW-ZB1.1 – SW-ZB1.2.


Roboty branży elektro-energetycznej:

  • zakończono przebudowę kolizji SN2, demontaż starego odcinka kabla SN,
  • ułożono rury przepustowe w km 0+987 w celu usunięcia kolizji SN1,
  • wykonano przepusty rurowe dla kabli oświetleniowych w okolicy ronda.

Roboty branży teletechnicznej:
wykonanie kanału technologicznego pod drogą od KT12 – KT13 oraz KT14 – KT15.


ROBOTY PLANOWANE
Roboty drogowe:

  • wykonanie tymczasowego objazdu „by-passa” w rejonie obiektu inżynierskiego PZDG 1.19A, w podbudowie z kruszywa oraz w nawierzchni bitumicznej,
  • kontynuacja formowania nasypu na TG w km 140+220 – 140+400,
  • rozpoczęcie wykonywania materacu bazowego w km 140+340 – 140+420,
  • wykonanie wzmocnień wkładkami nasypu w km 140+340 – 140+420,
  • kontynuacja wymiany gruntu w km MD1.19 – 140+900,
  • wykonanie nasypu w lokalizacji DD9 w km 0+000 – 0+200,
  • wykonanie warstw ulepszonego podłoża w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+500 do ronda,
  • wykonanie warstwy mrozoochronnej w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+500 do ronda,
  • wykonanie warstwy podbudowy pomocniczej na rondzie 139+520 – 139+600,
  • kontynuacja wykonywania wykopów w lokalizacji docelowo Wojewódzka w km 0+300 – 0+800 i trasa główna 139+400 – 139+500,
  • transport humusu spowodowany zmianą lokalizacji trasy kolizji kabla SN1.


Roboty mostowe:

  • deskowanie oraz ułożenie mieszanki betonowej korpusu przyczółka w osi A obiektu WD 1.18,
  • zbrojenie, deskowanie korpusu przyczółka w osi B obiektu WD 1.18,
  • wykonanie zabezpieczenia tymczasowego wykopu pod podporę w osi C w postaci paneli gruntobetonowych obiektu MD 1.19,
  • wykonanie przejazdu tymczasowego przez rzekę Krztynię w obrębie obiektu MD 1.19,
  • wykonanie platform roboczych w celu wykonania wzmocnienia podłoża pod podpory A i B obiektu MD 1.19,
  • wykonanie zabezpieczenia w postaci ścianek szczelnych traconych podpór w osi A i B obiektu MD 1.19,
  • wykonanie wykopu pod podporę w osi C obiektu MD 1.19,
  • zbrojenie, deskowanie fundamentu podpory w osi C obiektu MD 1.19,
  • wykonanie wykopu pod podpory w osi A i B obiektu PZGD 1.19A.


Roboty branżowe:
 
Przebudowa wodociągów
zakończenie prac związanych z przebudową wodociągu na odcinku W1 – W3 wraz z montażem nowego hydrantu w km od 140+960 do km 141+100.
 
Budowa kanalizacji deszczowej

  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku 1SW.1 – 1SW.2 w km 139+510,
  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku 2D1 – 2D2 w km 139+610,
  • montaż kanalizacji deszczowej na odcinku DW6.2– DW6.3 na DG 674004S w km 140+760.


Branża elektro-energetyczna

  • przebudowa kolizji SN1 km 139+260,
  • ułożenie kabla oświetleniowego w tarczy ronda.


Branża teletechniczna – budowa kanału technologicznego
kontynuacja wykonywania kanału technologicznego.